• Domov
  • O nas
    • O SNS
    • Statut SNS
    • Včlanitev v SNS
    • Prednosti članstva
    • Organizacija SNS
    • Novinarsko častno razsodišče
    • Novinarske izkaznice
    • Sodelovanje z DNS
    • Novinarski kodeks
  • Kaj delamo
    • Brezplačna pravna pomoč
  • Novice
  • Avtonomija
  • Projekti
  • Dohodnina
  • Povezave
  • Kontakti
  • English
BREAKING NEWS
Ubranimo Delo! – javno pismo nekdanjih novinarjev Dela
Skupščina Sindikata novinarjev Slovenije poziva vlado k izpolnitvi njenih sprejetih finančnih obveznosti do medijskih javnih služb
Volilna skupščina sindikata novinarjev bo 1. aprila 2021
Sporočilo Aktiva novinarjev IP TV Slovenija – obsodba napadov na novinarke in novinarje
Vlada mora zagotoviti nemoteno delovanje in financiranje STA
Vlada prekoračuje svoje zakonske pristojnosti in zlorablja policijo za napad na Slovensko tiskovno agencijo

Zakaj vlagati v zdravje zaposlenih in kako se tega lotiti?

Posted On 16. septembra 2016
By : Igor
Comment: 0

V okviru projekta »Vseslovenska kampanja za ozaveščanje delodajalcev za ohranjanje in krepitev zdravja zaposlenih na delovnem mestu” je izšla informativna knjižica z naslovom “Zakaj vlagati v zdravje zaposlenih in kako se tega lotiti?”

naslovnica-knjizice
Iz vsebine:
KAJ JE PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?
Promocija zdravja na delovnem mestu so sistematične ciljane aktivnosti in ukrepi, ki so namenjeni vsem zaposlenim in se izvajajo za vse zaposlene pod enakimi pogoji, z namenom ohranjanjain krepitve telesnega in duševnega zdravja zaposlenih ter njihovega dobrega počutja.
ALI JE PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU OBVEZNA?
Da. Zakono varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) delodajalca v 32. členu zavezuje k načrtovanju promocije zdravja na delovnem mestu in zagotavljanju potrebnih sredstev zanjo ter k spremljanju njenega izvajanja. V 76. členu ZVZD-1 delodajalcu, ki krši zakonsko določbo, nalaga globo v višini od 2.000 do 40.000 evrov.
ALI JE PROGRAM PROMOCIJE ZDRAVJA SAMOSTOJEN DOKUMENT?
Načrtpromocije zdravja na delovnem mestu je sestavni del izjave o varnosti z oceno tveganja (27. točka 76. člena ZVZD-1).
ALI OBSTAJAJO USMERITVE PRI PRIPRAVI PROGRAMA PROMOCIJE ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?
Obveza delodajalcev za načrtovanje, izvajanjein vrednotenje promocije zdravja na delovnem mestu kaže, da se je treba promocijezdravja na delovnem mestu lotiti sistematično. Načrtovati jo je treba dolgoročno alivsaj srednjeročno, saj gre za dinamičen proces, ki se mora prilagajati zaposlenim ter ekonomskim, organizacijskim in kadrovskim možnostim delovne organizacije in delovnemu okolju v njej.
About the Author
  • google-share
Previous Story

Stališča in ugotovitve k Strategiji razvoja medijev v RS

Next Story

Vabilo na zaključno konferenco

  • Včlani se
  • Pravna pomoč
  • Hišni sindikati
  • Kolektivna pogodba
  • Aktualno – Volitve SNS 2020
    • Sklic 45. dopisne skupščine SNS
    • Razpis volitev predsednika SNS
  • Društvo ANA – Avtorska novinarska agencija
  • Konfederacija reprezentativnih sindikatov v medijski dejavnosti
  • Novinarsko častno razsodišče

Spremljaj nas

rss

Deli po spletu

Facebooktwitterredditpinterestlinkedin

ISKALNIK