• Domov
  • O nas
    • O SNS
    • Statut SNS
    • Organizacija SNS
    • Hišni sindikati
    • Sindikat novinarjev Slovenije član KSJS
    • Novinarsko častno razsodišče
    • Sodelovanje z DNS
    • Novinarski kodeks
    • Dohodnina
  • Kaj delamo
    • Prednosti članstva
    • Včlani se
    • BREZPLAČNA PRAVNA POMOČ
    • Novinarske izkaznice
    • Delo pisarne SNS
    • Kolektivna pogodba
  • Novice
  • Intervjuji
  • Avtonomija
  • Projekti
  • Povezave
  • Kontakti
  • English
NOVICE
Zaradi oviranja stavke na RTV podali prijavo na inšpektorat za delo
Svet delavcev na RTV generalnega direktorja pozval k odstopu
Generalni direktor Andrej Grah Whatmough dan pred stavko znova manipulira in zavaja
Izjava stavkovnega odbora Radiotelevizije Slovenije
Javni poziv generalnemu direktorju RTV Slovenija proti poskusu oviranja in preprečevanja stavke
Nadaljevanje stavke novinarskih sindikatov RTV Slovenija

Zakaj vlagati v zdravje zaposlenih in kako se tega lotiti?

Objavljeno 16. septembra 2016
By : Igor
Comment: 0

V okviru projekta »Vseslovenska kampanja za ozaveščanje delodajalcev za ohranjanje in krepitev zdravja zaposlenih na delovnem mestu” je izšla informativna knjižica z naslovom “Zakaj vlagati v zdravje zaposlenih in kako se tega lotiti?”

naslovnica-knjizice
Iz vsebine:
KAJ JE PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?
Promocija zdravja na delovnem mestu so sistematične ciljane aktivnosti in ukrepi, ki so namenjeni vsem zaposlenim in se izvajajo za vse zaposlene pod enakimi pogoji, z namenom ohranjanjain krepitve telesnega in duševnega zdravja zaposlenih ter njihovega dobrega počutja.
ALI JE PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU OBVEZNA?
Da. Zakono varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) delodajalca v 32. členu zavezuje k načrtovanju promocije zdravja na delovnem mestu in zagotavljanju potrebnih sredstev zanjo ter k spremljanju njenega izvajanja. V 76. členu ZVZD-1 delodajalcu, ki krši zakonsko določbo, nalaga globo v višini od 2.000 do 40.000 evrov.
ALI JE PROGRAM PROMOCIJE ZDRAVJA SAMOSTOJEN DOKUMENT?
Načrtpromocije zdravja na delovnem mestu je sestavni del izjave o varnosti z oceno tveganja (27. točka 76. člena ZVZD-1).
ALI OBSTAJAJO USMERITVE PRI PRIPRAVI PROGRAMA PROMOCIJE ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?
Obveza delodajalcev za načrtovanje, izvajanjein vrednotenje promocije zdravja na delovnem mestu kaže, da se je treba promocijezdravja na delovnem mestu lotiti sistematično. Načrtovati jo je treba dolgoročno alivsaj srednjeročno, saj gre za dinamičen proces, ki se mora prilagajati zaposlenim ter ekonomskim, organizacijskim in kadrovskim možnostim delovne organizacije in delovnemu okolju v njej.
O avtorju
  • google-share
Previous Story

Stališča in ugotovitve k Strategiji razvoja medijev v RS

Next Story

Vabilo na zaključno konferenco

Intervjuji

0

INTERVJU: »Mi smo javna služba, zato služimo državljanom, in ne upravam«

Maja Sever, predsednica Sindikata novinarjev Hrvaške in novinarka na javni radioteleviziji HRT o novi kampanji novinark in novinarjev n
Objavljeno 11. 11. 2021
0

INTERVJU: »Stavka je skrajno orodje, ki pa se ga ne smemo bati uporabiti«

Alenka Potočnik, predsednica SNS o 3. maju in medijski svobodi, STA in nujnosti povezovanja   Dolgoletna sindikalistka na Slovenski tiskovni
Objavljeno 2. 5. 2021

Arhiv novic

Novičnik

Prijava na novice


Loading

Spremljaj nas

rss

Deli po spletu

Facebooktwitterredditpinterestlinkedin

ISKALNIK