• Domov
  • O nas
    • O SNS
    • Statut SNS
    • Organizacija SNS
    • Hišni sindikati
    • Sindikat novinarjev Slovenije član KSJS
    • Novinarsko častno razsodišče
    • Sodelovanje z DNS
    • Novinarski kodeks
    • Dohodnina
  • Kaj delamo
    • Prednosti članstva
    • Včlani se
    • BREZPLAČNA PRAVNA POMOČ
    • Novinarske izkaznice
    • Delo pisarne SNS
    • Kolektivna pogodba
  • Intervjuji
  • Avtonomija
  • Projekti
  • Povezave
  • Kontakti
  • English
NOVICE
Za javno Radiotelevizijo Slovenija!
Močni sindikati – boljša kakovost življenja ljudi!
Predlog medijskega zakona ponekod sicer popravlja obstoječega, toda v njem pogrešamo rešitve za novinarstvo
Odpuščanje na Večeru je huda izguba za javni interes
SLAPP tožbe Psihiatrične klinike Ljubljana zoper N1 so zavržna zloraba pravnih sredstev
Sindikata Dela in Dnevnika v podporo novinarjem Večera ob napovedanem odpuščanju

Zakaj vlagati v zdravje zaposlenih in kako se tega lotiti?

Objavljeno 16. septembra 2016
By : Alenka
Comment: 0

V okviru projekta »Vseslovenska kampanja za ozaveščanje delodajalcev za ohranjanje in krepitev zdravja zaposlenih na delovnem mestu” je izšla informativna knjižica z naslovom “Zakaj vlagati v zdravje zaposlenih in kako se tega lotiti?”

naslovnica-knjizice
Iz vsebine:
KAJ JE PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?
Promocija zdravja na delovnem mestu so sistematične ciljane aktivnosti in ukrepi, ki so namenjeni vsem zaposlenim in se izvajajo za vse zaposlene pod enakimi pogoji, z namenom ohranjanjain krepitve telesnega in duševnega zdravja zaposlenih ter njihovega dobrega počutja.
ALI JE PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU OBVEZNA?
Da. Zakono varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) delodajalca v 32. členu zavezuje k načrtovanju promocije zdravja na delovnem mestu in zagotavljanju potrebnih sredstev zanjo ter k spremljanju njenega izvajanja. V 76. členu ZVZD-1 delodajalcu, ki krši zakonsko določbo, nalaga globo v višini od 2.000 do 40.000 evrov.
ALI JE PROGRAM PROMOCIJE ZDRAVJA SAMOSTOJEN DOKUMENT?
Načrtpromocije zdravja na delovnem mestu je sestavni del izjave o varnosti z oceno tveganja (27. točka 76. člena ZVZD-1).
ALI OBSTAJAJO USMERITVE PRI PRIPRAVI PROGRAMA PROMOCIJE ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?
Obveza delodajalcev za načrtovanje, izvajanjein vrednotenje promocije zdravja na delovnem mestu kaže, da se je treba promocijezdravja na delovnem mestu lotiti sistematično. Načrtovati jo je treba dolgoročno alivsaj srednjeročno, saj gre za dinamičen proces, ki se mora prilagajati zaposlenim ter ekonomskim, organizacijskim in kadrovskim možnostim delovne organizacije in delovnemu okolju v njej.
O avtorju
  • google-share
Previous Story

Stališča in ugotovitve k Strategiji razvoja medijev v RS

Next Story

Vabilo na zaključno konferenco

Intervjuji

0

Odgovornost do javnosti za novinarje in medijske delavce najpomembnejši vidik njihovega dela

V Sindikatu novinarjev Slovenije smo skupaj s Centrom za raziskovanje družbenega komuniciranja Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani
Objavljeno 3. 5. 2023
0

Radijska tribuna o RTV: “Če se bosta nadaljevala enoumje in nekakovosten program, bomo živeli v zaplankanem svetu”

Na javni radioteleviziji se je včeraj nadaljevala stavka, o njej in razmerah na RTV so premišljevali v oddaji Radijska tribuna Radia Maribor, med
Objavljeno 5. 4. 2023
0

Pritiski na tisk – brez dobrih kadrov ni kakovostnih medijev

Vabimo k poslušanju Vročega mikrofona radijske novinarke Tatjane Pirc (Val 202) o razmerah v tiskanih medijih.
Objavljeno 9. 3. 2023

Prijava na novičnik




Prijava na novice


Loading

Spremljaj nas

rss

Deli po spletu

Facebooktwitterredditpinterestlinkedin

ISKALNIK

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletne strani soglašate s piškotki.OK