Previous Story
Pomen komunikacije pri promociji zdravja na delovnem mestu
Objavljeno 25. aprila 2016
Comment: 0
Šesta številka e-novic s področja promocije zdravja na delovnem mestu je namenjena pomenu komunikacije pri promociji zdravja na delovnem mestu. Komunikacija namreč predstavlja tisti medij, preko katerega se promocija zdravja na delovnem mestu načrtuje, izvaja, vzdržuje, prilagaja, vrednoti in nadgrajuje.
V tokratni številki preberite:
- pomen komunikacije pri promociji zdravja na delovnem mestu,
- odkrita in neposredna komunikacija je temelj najuspešnejših delovnih organizacij: Intervju z dr. Samom Fakinom, generalnim direktorjem Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije,
- promocijo zdravja pri delu vidimo kot priložnost za izboljšanje: Predstavitev dobre prakse Intereurope, d. d.,
- novice, raziskave in zanimivosti s področja promocije zdravja na delovnem mestu,
- napovednik aktualnih dogodkov,
- deset smernic za učinkovitejše in prijetnejše pogovore.
E-novice so objavljene tudi na spletni strani www.zdravi-in-uspesni.si.